*suck*

Du tror kanske att jag kan lita på dig mycket bättre nu, när du ljög för mig senast idag! Jag frågar dig saker men du ljuger mig rakt upp i ansiktet ( i princip) och skriver raka motsatsen till vad du egentligen tycker. Jag är din fucking flickvän och vi har varit tillsammans snart i 7 månader och du kan inte berätta sanningen om en sån simpel sak som detta. Det känns isåfall inte som om du känner mig, du hade kunnat säga sanningen, du hade kunnat sga precis va du tycker, jag hade inte blivit sur, men jag kanske hade sagt att jag inte tycker så. Men tycker du så, så får det bli så. Men istället för att säga det så ljuger du för mig, ja nu har jag en anledning till att vara sur =/ sjukt ledsen är jag på dig nu också, kommer inte kunna lita på dig mer för det. Kommer inte kunna fråga dig saker, för du kanske inte talar sanning för mig, du kanske säger en sak som du egentligen inte alls tycker.  Trodde vi hade varit tillsammans tillräckligt länge för att du skulle kunna tala sanning för mig. Frågade dig fan 2 ggr, du svarar nej båda ggr, sen när det kommer till msn så tycker tydligen du att du kan skriva precis va du vill, men du kan tydligen skriva sanningen på msn, men inte ta det IRL =/   *suck.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0