Ämmelie

                              

Jaha, då var denna helgen också slut, och det gick ju väldigt fort =) Först i fredes var det biljard på down town med calle, anna, jennie, dijana, sandra, nille, ian, adam, mani, daisy & alex =) och det var skitskoj, drack 3 öl o sådära, så ja, jag hade iallafall skitsköjj haha =) Sen så var vi då hemma hos daisy och festade, med henne mamma & hennes pojkvän =) hade så jävla kul =) Det var jag, daisy, daisys mamma, hennes pojkvän, anna, jennie, calle, aje, fredde & charlie =) Vi drack, spelade vattenfall, "jag har aldrig" sanning & konsekvens, och den leken var ju ändå det sjukaste =) jag, charlie & calle strulade med daisys mamma, anna & calle blev pussade av Hasse "elisabeths pojkvän" på munnen o.s.v, det var verkligen skukul, haha =) och jag tror nog inte det var någon som hade sådär jättetråkigt, för det verkade som om alla hade skitsköjj =)  Har haft det riktigt skojj, och ska snart till Jennie antagligen och chillidilla snacka & ja.. kolla tv maybe =)  


Sjukt Lyckad helg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0