negativitet

wiie =)

Fan asså det är tur att det är någonting som håller en uppe nuförtiden. Alla i skolan ska alltid ha massa jävla problem hit och dit, med familj, vänner, pojk-flickvänner o.s.v, visst alla har vi problem, och visst jag lyssnar gärna på vad alla har också säga, men nuförtiden är det fan bara samma personer som har problem hela tiden, och det är så jävla tröttsamt att lyssna på, förlåt! Men folk bara klagar och håller på hela tiden, det är alltid någonting som är fel, och det är så sjukt jävla tröööööööttsamt, orkar fan inte mer.
Det gör bara allting så jävla negativt, man tänker negativt, är trött & irriterad hela tiden och orkar knappt lyssna på ens egna tankar, för allt känns så patetiskt =/  Känns fan som jag inte orkar någonting, inte ens skolan, inte ens en enda läxa, inte ens plugga till mitt stora matteprov som är typ om 1 månad bara som jag bara måste få G på, annars får jag räkna matte i 3an också, känns jätteskoj, men jag orkar inte ens plugga till det även om det är jätteviktigt, men jag orkar inte. Någon dag snart kommer jag bara skita i allting och jag vill inte ha det så =/


Det enda som håller mig uppe är min lilla solstråle Calle, även vi är rätt olika, och tycker olika om nästan allting, men jag trivs så jävla bra med honom, och vill vara med honom resten av livet =) Det är tur att jag har lilla Calle, för annars hade allting varit åt helvete just nu <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0