5 månader med älsklingen idag

wiie =)


Darling och jag har varit tillsammans 5 månader idag, och det är de underbaraste 5 månaderna i mitt liv, det är heeelt underbart & jag kan knappt förklara hur mycket jag älskar dig =) Du ger mig så mycket kärlek man bara kan ge & du gör mig till världens lyckligaste tjej & jag hoppas jag gör dig lika lycklig!  Resan till Asien var den absolut bästa och jag fick uppleva den med dig & alla dina fina sidor som jag inte sätt innan =) vi fick se så jävla mycket som man inte sett förr och som vissa kanske aldrig kommer att få se, men det fick vi se tillsammans =) Och jag har fått uppleva det finaste nu bara för att jag är med dig, du gör mig på så bra humör hela tiden, är jag ledsen är det inte länge för du gör mig så glad =)

Jag älskar dig & det kommer jag alltid att göra <3<3koh samui <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0