Ämmelie & Johan

Ämmelie & Johanwiie =)

Idag pratade pappa med Thomas, och ja det ser ut att bli Österrike trots allt, och jag hoppas iallafall det kommer bli mycket roligare än förra året, för fförra året var ju fan kaos, första dagen blev ju bara katastrof, och vi som alltid brukar ha det så jävla kul på bussen & båten, jo visst det var skoj, men sen blev det telefonsamtal & en arg pojkvän och det var inte så lyckat =) Men jag tror iallafall jag ska med detta året, att komma bort från Sverige är alltid najs, men man kanske inte vill lämna vissa personer hemma, men det verkar inte som de här vissa personerna förstår det ! Calle du vet att jag kanske inte kan lita på dig till 100 % t.e.x och just därför är jag orolig över att åka bort från dig, men det är iof ditt eget fel att det blivit såhär, annars hade det kanske varit mycket lättare om du inte gjort/sagt det du gjort, men ja jag hade nog haft svårt att lita på dig ändå, för jag kan ju knappt lita på någon till 100%, och det är ganska jobbigt =) Om man inte ens har en bra kompis att lita på så är det nästan kris, eller ja det är kris! Det kanske nästan är bättre att låta bli att älska någon för då riskerar man bara mer och mer att bli sårad, men så kommer det ju aldrig funka, att man inte kommer älska någon! För vissa kanske det funkar, men det kommer aldrig funka för mig.. Det blir ett stort problem då om det aldrig kommer att funka ifall jag aldrig kommer att kunna lita på någon, det känns jobbigt redan nu, men kommer bli värre sen =/

Hoppas iallafall att resan till Österrike blir lika rolig som vanligt & att det blir många som ska med, som vanligt & att vi gör allt vi brukar göra =)  <3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0