GAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Just nu orkar inte jag, just nu pallar jag inte ens tänka, just nu är detta så jävla bajs så det inte finns.. Jag är så jävla trött på allting som händer, jag tror faktiskt inte att jag har en enda kompis som INTE förlorat någon anhörig, och jag blir så cp-trött (ursäkta) på det så det finns inte =/ fan va lack jag är. Det är så jävla sjukt, jag trodde faktiskt att vissa familjer var perfekta och att ingenting ont skulle hända dem, att det egentligen bara var min "sär-familj" det hände saker i, men så var ju inte fallet, utan nu ska andra drabbas. Visst varsegod, straffa mig, jag kanske har gjort fel saker i hela mitt liv, så där fick jag mitt straff.. Men va fan har alla andra gjort? Jag vill bara att det ska bli sommar, det finns ingenting bättre än att bara kunna sola & bada på stranden och äta glass och bli fet i nån månad, det ska bli så jävla härligt :) Ska väl försöka jobba lite också, om hon nu kan svara i sin jävla telefon jävel =/

Patrick är det finaste jag har, och han gör mig så jävla glad & happy så det finns inte. Bara han ler så blir jag så sjukt glad =) Just nu när jag gärna velat vara med dig såå går inte det =/ saknar min bejb <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0