Austria o7

Usch ja, då var man tillbaka i vardagen igen, och det känns så jävla bajs, det suger riktigt jävla hårt =/ Jag vill verkligen tillbaka till Österrike, vi har haft det så jävla härligt. Det är sjukt att tänka att för några dagar sedan satt man på 2000 meters höjd och drack almdudler och solade & lyssnade på sjukt bra musik =) Man satt och svettades av solen, och pjäxorna var halvt avtagna, och det var så jävla härligt =) Man åt god mat varje dag grillwurstel mit pommes eller en apfelstrudel mit vanilla sauce riktigt gott =) Vihade det så jävla skoj, åkte massa skidor varje dag, fast inte lika mycket som förra året faktiskt =) Första kvällen då var man sådär ganska trött, jag, johan & calle var inne i Leogang och handlade, vi köpte 6-pack heineken & massa kakor =) haha, sen satt vi ute i solen och väntade på bussen. När vi kom tillbaka till hotellet så bastade vi & lyssnade på musik, det var skithärligt =) Sen var det första middagen på hotellet och då var man redan lite solbränd, så det sved i hela huvudet, och efter middagen var man ganska trött så dåå var det bara lite kortspel & sen gå å lägga sig, och då var man fan ta mig inte uppe till 1 på natten utan då var det 22.00 som gällde, då var iallafall jag trött =) Nu sitter man här hemma i kuksverige med ett jävla skitväder och skola upp till halsen =/ Det enda som gör mig pigg & glad just nu är alla låtar som man satt och lyssnade på uppe på discot, man minns hur jävla bra man hade det, och hur jävla fort tiden gick =) Vill bara tillbaka!  Det var den underbaraste österrike resan ever =)

tack, johan, calle, linnea, pontus, anton, johan  hilma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0