Living hell

Fan va jag stör mig att du bara ens kan tänka så, det är ju sjukt, så det funkar alltså när det passar dig? Det är ju bara så jävla dumt. Ja just nu sårar du mig jävligt mycket, när anledningarna alltid är för att vi är singlar, men ingenting är för att du tycker om mig, så känns det. Jag har sårat dig ock jag ångrar det så innerligt, men jag kan inte göra gjort ogjort, men det skulle jag tänkt på innan, men det är lite sent dock. När du sa det med mamma, det gjorde mig så jävla ledsen, nu känns inte saken alls mycket bättre. Och nej jag använde inte henne för att ljuga, utan han ville att jag skulle följa med, men sen pallade jag inte. Men sen att du inte förstår att det är svårt för mig vid nyår, det kan inte jag hjälpa. Det betyder inte att du ska förstå varför jag ljög, det är ingen anledning! Ja, du har sårat mig, nu några gånger, några små gånger, jag har sagt till dig att jag känner mig ensam ibland, men du gör ingenting åt det, du tröstade knappt mig i lördes, du bara sket i det, stack till Nille och gjorde saken tre gånger värre genom att vara kaxig. Jag vill faktiskt inte känna såhär, jag vill inte vara så kär i dig som jag är, för det känns bara så jävla onödigt, det känns inte som om jag får någon respons tillbaka. Du säger att jag ska visa att jag älskar dig, men det gör ju inte du heller, så det känns ju inte heller så lönt att visa det. Visst du kanske vill leva livet nu tills vi åker till Österrike, men säg det då istället, säg att du vill leva loppan istället och att vi får se när vi kommit hem från Österrike, säg till mig att allt kan hända mellan dig och vem som helst istället så jag är förbered, för om du nu "älskar" mig så "mycket" som du säger så borde du ju inte vilja leva loppan med vem som helst. Ja jag sa att du kunde göra det för att känna hur det känns, men jag har ångrat mig, jag tycker lika bra att du kan göra det med mig! Men skitsamma, det fungerar ändå inte att prata om det, för det har vi ju redan pratat om, även om inte jag förstår någonting av det så är det tydligen avklarat redan. Jag tycker om Palle & Jocke jättemycket som kompisar, och jag tycker det är härligt att umgås med dem, för dem bryr sig, och dem visar iallafall det! Sen att du inte tycker om att jag umgås med dem är din ensak, jag tycker inte om att du umgås med vissa andra, så det jämnar ut sig som du brukar säga. Men just nu finns det ingenting som står rätt i min hjärna, jag har ingen ork att göra någonting, och det känns ju som jävligt passande, med allt pluggande jag måste göra för att få kunna åka till Bulgarien eller få körkort överhuvudtaget =/ Kommer det vara såhär förjävligt i slutet av April månad kan jag glömma båda delarna, för just nu har jag ingen ork. Jag tycker bara det är sjukt att du inte kan förstå att varför vi ska bete oss annorlunda när det passar dig, jag vet att folk kanske inte tycker det ser ut som att vi har gjort slut, men om du vill att dom ska göra det så gå och strula med någon annan istället, för jag tänker iallafall inte anpassa mig efter när det passar dig! Just nu är jag så jävla less på allting =/ vill bort




koh samui <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0