Love song

ros

8 månadet var ändå ett tag, och det känns som miljontals år, men det har varit de 8 lyckligaste månaderna i mitt liv, även om det varit en massa bråk och grejer. Igår kändes det helt okey, för det var då det tog slut, men idag känns det värre, speciellt nu när det börjar bli helg och allt. Det som känns jobbigast är att vi går i samma klass och vi ska ta oss igenom en hel termin tillsammans. När den ena skaffar pojkvän/flickvän så kommer det bli ett helvete för den andra =/ Det kommer bli så otroligt jobbigt för den andra, speciellt om man bråkar och grejer, eller om det är en kille/tjej som går på skolan, och man ser dem två i korridoren, och knappt kan kolla på dem. Jag har faktiskt ingen aning om hur allt kommer att gå, men just nu önskar jag bara att vi inte gått i samma klass. Samtidigt som det känns skönt att vara singel, så känns det åt helvete, visst man kan ägna sig åt andra saker som familj, men vilken familj? man kan ägna sig åt vännerna?!? Vi har lixom upplevt så mycket, och det är de som gör mig mest sårad, att vi kanske inte kommer att få uppleva lika mycket igen =/ Vi ska iof till Österrike om en månad ungefär, men det kommer inte heller bli samma sak, det kommer kännas så jävla konstigt =/ Men jag hoppas vi kommer ha skoj, för förra året var österrike resan en jävla röra, redan på vägen dit =/ Och det var ingen rolig resa heller, jag var typ sur hela tiden, och det hoppas jag inte kommer hända igen. Just nu känns det bara som att du vill hålla på med någon annan, du vill bli tillsammans med någon annan för att se hur det känns, varsegod, men om du nu skulle börja hålla på med någon annan då kan jag lika bra dra slutsatsen att antingen var det anledningen till att du gjorde slut eller så var det anledningen till att du blev ointresserad av mig, för du vill hålla på med någon annan! Det var båda som tog beslutet, men det känns lixom som att det var mest du som ville, det kändes som det var en lättnad att få bort mig, och det känns inte heller så jävla skoj. Det var bara jag som blev ledsen, det var bara jag som grät (visst, killar gråter inte så ofta) men ändå, det känns som om du har gått och tänkt på detta så jävla länge. Visst vi har bråkat så jävla mycket den sista tiden, och jag ljög för dig, och det var mitt fel, men jag tror ändå inte det skulle hålt länge till, men jag ångrar självklart det jag gjort, men jag kan inte göra det ogjort. Nu ska jag leva i celibat i 1000 tusen år =/ tills jag hittar den jag vill gifta mig med.

Calle, jag kommer alltid att älska dig & du kommer alltid
finnas i mitt hjärta <3



I've never written a love song That didn't end in tears Maybe you'll rewrite my love song If you can replace my fears  I need your patience and guidence And all your lovin' and more When thunder rolls through my life will you be able to weather the storm?  There's so much I would give ya,baby If I'd only let myself There's this well of emotions I feel I must protect  But what's the point of this armor If it keeps the love away,too? I'd rather bleed with cuts of love Than live with out any scars  Baby,can I trust this? Or do all things end? I need to hear that you'd die for me Again and again and again  So tell me when you look in my eyes Can you share all the pain and happy times 'Cause I will love you for the rest of my life This is my very first love song  That didn't end in tears I think we re-wrote my love song For the rest of my years I will love you for the rest of my life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0