My bad

ros

Wiie, jag är en riktig bloggare idag. Det har verkligen inte varit en rolig helg kan man ju säga, har inte gjort mycket, men det känns faktiskt riktigt bra kan jag säga! Skulle egentligen till tobbe, men jag orkade inte dra dit! Sen skulle jag med till Per, men jag orkade inte det heller, jag tror nog att jag är allmänt trött och måste sova ut & plugga denna helgen. Nästa helg kanske det blir lite mer röjj, men det får vi se då =) Ikväll har jag bråkat med Calle, precis som vanligt, men denna gången var det 100% mitt fel, men jag vill bara ha ett ärligt svar på alla mina frågor, det är otroligt irriterande att gå runt och undra och undra hela tiden! Det är jättejobbigt, och han tycker att han svarat på frågorna men det tycker lixom inte jag, och då blir allting bara så jävla fel. Och sen när jag inte tycker att han svarar tillräckligt, när jag lixom inte får det svaret jag vill ha, så blir han bara så uppkäftig, men det var kanske jag som överreagerade, men det har blivit alldeles för mycket idag! När jag var hos Fredrik idag, började jag gråta där också, ungefär minst lika mycket som jag gjorde hos Calle, och Fredde matade mig med choklad, då blev jag glad :) Sen kollade vi filmer från när vi var på MFF matcher och jag skrek så att jag tappade halsen =) haha det var ändå rätt ball =) Men det var lite sorgligt att prata med fredde också, har saknat honom, han är så jävla bra att prata med :) Han är visserligen 26 år, och har varit med ganska mycket längre än mig, men det är bara bra. Man får tips =)
Idag är det allmänna "sakna" dagen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0