besvikelse .

image15  Det är så sjukt, jag trodde verkligen inte det om honom, visst folk ljuger, men jag trodde killen var den som talade sanning, och frågade man någonting så sa han vad han tyckte, även ifall det blev heltfel svar, och jag ville inte höra det. Men nu vet jag inte vad jag ska säga, och jag tror inte han vet vad han ska säga, jag tror inte han är redo att höra det, jag tror inte han visste att jag är en liten datanörd och kan hitta precis vad jag vill på en dator! Jag är inte den typen som snokar heller, men nu var det inte mitt fel att jag hittade den "gömda mappen" det var inte mitt fel, utan jag bara hitta den, när jag skulle lägga in bilder här, då måste någon ha varit inne i den gömda mappen innan... Denna sommaren har också varit sugig, ska jag vara helt ärlig så vill jag tillbaka till skolan och träffa alla underbara människor där, men det blir ju också så sjukt  tradigt efter ett tag! Men jag vill ändå tillbaka, men vissa kommer jag inte få träffa på en hel termin, och det känns också lite sugigt, men det lär väl fixa sig, jag träffar dom iallafall på studenten när alla är happy =)
Jag vill verkligen komma bort från detta landet, vill inte patrick eller någon annan följa med så kommer jag fan åka själv, för jag klarar verkligen inte malmö stad, eller genarp längre.. jag vill bara bort! Jag känner mig så jävla distracted av allting som händer här, precis som "a" sa att man ska göra det man själv tycker är skoj, inte vad andra vill eller tycker att man ska göra, det känns så jävla skyll =/  liiite tankar bara.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0