sabina student 07

Igår tog sabina studenten, och det var riktigt skoj att se henne så glad =) Jag hade skitskoj, träffade lite folk som jag aldrig trodde jag skulle träffa, men det var skoj det också! haha ;) menmen, lite irritationsobjekt fanns det också.. menmen, vad ska man göra åt det! Nu vill jag fan också ta studenten, fan va jag längtar! Jag hoppas iallafall att jag får en bra praktikplats, eller ja jag bryr mig inte såå mycket , men bara dom är schyssta på stället ;) Efter middagen och sånt hos sabina så var det dags för tegner´s och det hade kunnat vara roligare, men både jag och sabina var sjukt trötta båda två <3 Men det var skoj annars, och jag önskar henne alla lycka i världen =)



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0