Sommar o7

Jiadå, då börjar sommarlovet alldeles snart, och det ka bli så jävla härligt, jag har velat ha lov så jävla länge även ifall jag knappt varit i skolan på ett bra jävla tag! Men jag orkar serisöt inte med vissa människor, dem är för mycket =/ Det blir bara så att man blir så jävla trött på folk & alla korkade jävla lärare som bara inte har ett piss att säga till om! Jag är trött på allt pluggande även om jag inte har pluggat något, jag är trött på alla läxor, även om jag inte gjort en enda. Jag är skittrött på allt skitsnack, och att folk går bakom ryggen på varandra! Jag är såå sjukt jävla trött på att lyssna på folks tragiska historier, det är inte ofta någon kan berätta någonting kul som har hänt, eller något kul som någan har sagt utan antingen ska det vara bullshit eller bullshit =/ Och jag orkar verkligen mer. Det är sjukt bra att vara omtänksam, men ibland borde man bara sätta stopp och sluta lyssna, för man blir så jävla deprimerad själv! Jag är en sån människa som gärna skrattar och lyssnar på när folk snackar skit om varandra, men sen när det är skitsnack om mig så bryr jag mig inte ett piss, beror iof på vad det handlar om, men som sagt jag orkar inte bry mig längre! Ska bli så jävla härligt att kunna bestämma vem man ska umgås med, eller vill umgås med! Slippa sitta i skolan med skolans värsta idioter och tycka att man inte har något liv, för man måste sitta där med dom! Måste fan också fixa det där jävla sommarjobbet, antingen på wayne´s eller på bullen, bullen hade varit jävligt fett, eftersom jag själv brukar vara stammis där, men ja! Det får nog bli som det blir. Dessutom har jag teorin den 28e Juni, och det är om 2½ vecka, så det är jävligt snart, kanske dags att börja plugga lite. Jag tror det hade varit sjukt smart om jag hade gjort det ;)
Sen har jag ju min lilla palle, som gör allt så jävla bra hela tiden, visst vi har bråkat lite någa få gånger, men det har ju iof handlat om en viss person som visat sig inte har något liv, men det är också över nu! Men samtidigt är jag ock palle likadana, och det som stör mig är att han inte förstår att han är den perfekta killen! Jag har verkligen förstått att killar verkligen tror att tjejer tror att "den perfekta killen" ska vara så jävla självsäker, aldrig gråta, aldrig överhuvudtaget visa känslor! Och det ska dom absolut göra, men det förstår inte han! Han är snygg, självsäker, men samtidigt kan han visa känslor, och han säger till oftast om det är någonting som är fel, eller ibland är han lite tyst om det, men sen släpper han ut det. Han är så jävla lätt att umgås med, men han måste bara förstår att han är den underbaraste personen i mitt liv just nu & att han betyder allting för mig, eftersom det är han som gör mig lycklig just nu i livet =) Men det får jag nog snarare banka in i killens huvud innan han förstår det ordentligt! Men jag hoppas att jag kommer spendera mycket tid med min älskling som jag älskar så sjukt mycket <3 för patrick betyder allting! Och denna helger har varit så jävla ball  & mysig med honom så det finns inte! <3 I Love him so much, and I never want to loose him...



image13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0