Påsklov o7



Jaha, då har tiden gått så jävla snabbt, Jullov & Sportlov har gått förbi och det är bara påsklovet kvar =) Just nu skulle jag behöva lov, för det är så jävla jobbigt i skolan, samtidigt som det går väldigt lätt, speciellt nu när det är så himla fint väder =) Dååå blir man bara så glad, och lärarna släpper en tidigare för att dem vill att man ska gå ut och njuta istället <3
Det har hänt ganska mycket efter sportlovet, och det är nog mest positiva saker, jag är jätteglad över att jag och calle faktiskt  kan vara kompisar, men ibland vill jag bara döda honom, men som sagt, det funkar! Jag och palle blev tillsammans för ett tag sedan, och det känns underbart, bara lite oroad över att han inte känner likadant, men det lär väl märkas hoppas jag iallafall =) Han är nog den snällaste personen jag träffat, kanske lite för snäll, men visst det kan väl vara positivt det också =) Dessutom har jag börjat köra, körde i förrgår, och det var svinkul, min lärare heter Fredrik, ganska charmig, men absolut inte snygg, en cool snubbe iallafall =))
Imorgon är det helg, och påsklov, lite tradigt att patrick ska jobba så mycket, kommer sakna honom, men får kanske träffa honom på kvällarna iallafall =) Sen har jag fixat jobb på Waynes Coffé som jag ska jobba på i sommar, och det kommer säkert bli skitskoj =) Men allt börjar fixa sig nu iallafall, nu är det bara matten jag behöver tänka på, och det känns som det är lite mycket nu faktiskt =/ Men jag tror jag kommer fixa det ifall jag börjar flitigt,
sen får vi se ifall jag har GUD med mig den 16 maj =))
image12h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0