Negativ?

Det var ju fasiken va jag har varit negativ den sista tiden, inte skrivit något alls positivt i denna jävla blogg! Men när man behöver skriva av sig så är det ju oftast negativt, eller?
Igår var det ganska komiskt, hahah vår lilla general till rektor kom in i vårt klassrum och började prata om sin jävla fotboll...

" nu är det nära studenten, och som i en match är det sista perioden, och som domare i en match är jag domaren i den här matchen, och ja kan ge både gult & rött kort, även om det är i sista studen... Det finns ingen i den här klassen som har ett gult kort..."

Generalen 2 min senare...

"Robin, kan ja få prata med dig?"     

" NU robin?"

Robin fick sitt gula kort....


Men det är ju faktiskt studenten snart, och det känns så sjukt jävla kul =) Jag längtar som fan, det enda ja kommer sakna är livet i skolan alla de dagar det var bra.. och inte deppigt & tradet. Vissa lärare kommer ja sakna & alla underbara kompisar man har haft och har under dessa 3 åren, kommer sakna det såklart...


Blev inte mycket positivt här heller. =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0