singing sweet home alabama all summer long

Nu är sommaren visserligen slut, och det har inte varit någon vidare sommar heller, iallafall inte där jag varit, och när det väl varit det så har jag jobbat och inte kunnat njuta av de få dagar som det varit. Men nästa år kommer en ny sommar, men om ca 10 år kommer det sluta med att vi bara har höst/vinter, ruggigt, regnigt blaskigt, och vem i helskotta vill ha det så,? inte jag iallafall.

Nu har jag snart jobbat i en månad och det känns sjukt bra att få ihop lite egna cash :) wiie.
Människorna är jätte snälla och de finns vissa som är lite mindre snälla, men ja, man kan ju inte förstå sig på alla, speciellt inte när dem talar danska 100km/h....
Men när löningen kommer så lönar dig sig säkert :) det brukar det göra för dem flesta, hoppas bara att jag är en av dem :)


ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0