drops of jupiter!

Jag hittade den jävla låten som jag hört så många gånger och som är så sjukt jävla bra! Den är så härlig, och även fast den är lite smålugn och deppig så gör den mig jätte glad! happy moments!
Nu har jag precis kommit hem från en close på 4 onödiga timmar, men det var kul att jobba ;) Mie är så sjukt ball, lite crazy dock, men sjukt rolig! Vi hann med 1 tåget, som tur så var det försenat hade det inte varit det hade det varit kört och jag hade fått sitta där i 1 h, helt själv. skoj!

Det har varit lussevaka & lucia redan, tiden går så sjukt fort.. Lussevakan var rolig, blev dock lite jobbig och deppigt på slutet, men i det stora hela var det skitkul :)
P-fest har det också varit, och det har fan varit det roligaste jag gjort på hur länge som helst, danskarna är fan ta mig galna, och det kommer nog inte ändras på några år ;)
Det var det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0