lillen

Im a  little girl, to small for this bad world!




Nu är det många jobb dagar kvar sen är man ledig över nyår, och några dagar där efter, känns riktigt skönt fast man inte jobbat så himla mycket innan iof.. Men dem här dagarna behöver jag jobba eller iallafall göra någonting, annars lär jag bara sitta hemma o sörja över mitt tråkiga patetiska liv, där jag tydligen gör misstag för mig och massa annat, så då är det lika bra att jag står på Mc Donalds och tjööta lite med alla patetiska danskar.

Igår var en riktigt sjuk natt på jobb, det hände fan inte mycket dem 3-4 första timmarna, sen strömmade det in massa fulla danskar o pack, 3 slagsmål på en timme är nog världs rekord, haha, och då hade inte ens vakten kommit, och polisen var där o förhörde folk. Jag har faktiskt kommit underfull med att jag jobbar på ett rätt händelserikt jobb, det händer mycket, man jan agera fullt ut på natten och säga va fan man vill :) De var precis det jag gjorde igår, tog ut min aggression på folk som inte gjort något, fast det är ju egentligen inte dem man vill skrika på, men det funkar för mig!

 

sjukt trött på kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0