Snow!

Det är så sjukt härligt med snöö :) det hade varit helt underbart om solen också kommit fram, men nu får vi nöja oss med snön sålänge! Kan för fan inte få allt ju! :)
Igår var jag i stan med Cornelia, vi fikade o snackade skit, sen när jag kom hem fick jag sån stor lust att gå ut och leka i snön, så jag kollade med Henke, Mimmie, & Cornelia, och vi bestämde oss för att ha snöbollskrig, det var sjukt roligt :) haha, fick en snöboll mitt i ansiktet, har aldrig känt mig så träffad i hela mitt liv ;) jagade dessutom upp kondisen lite också ;) sen fick vi eller ja, vissa fick för sig att statoil öppnat 24/7 igen, så vi vandrade hela vägen dit och på vägen började det snöa satan ;) men det var självklart stängt! Sen gick vi hem till mig drack te och kollade på världens bästa julkalender , mysteriet på greveholm, sjukt mysigt ;) det var verkligen nostalgi och kolla på den, och vi höll på att dö av skratt :)
Men jag känner mig inte dålig idag iallafall för jag hade ju full cover upp på mig, termobyxor, vantar, mössa halsduk, fleece tröja o.s.v!

Inatt blir det jobb, ska bli rätt kul, har inte jobbat natt på ett tag, kan alltid hoppas att det inte är mycket folk ute i det här vädret, om det nu ens snöar i DK, det vet man ju aldrig! Obama är på besök igen, så vi får hoppas på att det inte blir kaos.


ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0