Egoist

Jag hatar när folk är egoistiska, fast jag vet att alla är det någon gång varje dag, men ändå, det stör mig något fruktansvärt, och inte bara de här att tänka på sig själv, utan också haha, jag stör mig faktiskt också på människor som har allt för bra självförtroende och har alldeles för mycket hopp om sig själva, i själva verket är det väldigt komiskt!
Det konstiga är också, att halva minumgängeskrets är så, det är de som är de sjuka, jag gillar inte människor som är för självupptagna med sitt utseende men ändå umgås jag mest med dem där människorna, komiskt det också!
Var bara tvungen att skriva av mig, för ibland blir jag så irriterad!

Och dessutom är jag sjuk, älskar livet just nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0