14 November

Igår var det fan ta mig fredag den 13e, haha och det kom jag och henke på i taxin hem från jobb! Det var en riktigt lugn natt inatt, och det gick riktigt smidigt, lite matkrig & lite bråk när jag blev irriterad på en gäst! Men vissa vuxna i DK är så sjukt omogna, kanske finns i SVE också, men jag har dock aldrig sett 30åringar vara så fulla att dem inte ens kan stå på benen som fjortisar, så det var iallafall nytt för mig att se det, inte igår då alltså, utan när jag började på Mc D!

Gick upp 11.30 idag, riktigt stolt, iof var jag rätt tvungen att göra det, för jag skulle på en grej, och det var sjukt jävla roligt, och jag är förvånad över mig själv faktiskt, trodde inte det skulle bli så kul som det verkligen var + att jag satt stilla i flera timmar utan att få spring i benen =O

<3 Im proud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0