Im a free bitch baby!

Walk walk, passion baby
Work it, I'm a free bitch baby




Denna veckan har ändå varit chill, med lite irritationsobjekt här och där, men det har ju fixat sig som vanligt, för engångsskull har jag verkligen förstått varför man inte ska hänga upp sig på saker, t.e.x varför lägga enrgi på "things" som inte kan lägga sin tid tillbaka, det är ja så sjukt trött på! Jag är nog bara allmänt trött på folk tror jag, eller så är jag bara allmänt trött på både malmö och folk, kan vara så också!

I fredags var det dax för Brandi & Calles avskedsfest plus att Brandi fyller 20 år imorgon, vi började med att äta på Mai Thai, det var sjukt gott, men sjukt mycket mat, och billigt blev det också, fast mitt var lite för spicy för mig så jag höll på att kvävas, men ja annars var det gott =)

Kanske ska börja fokusera mer på jobb nu istället för att tänka på allt annat, men jag förstår inte varför jag ger mig in i saker, som inte ger mig ett skit tillbaka!

w/e , jobb imorgon och på tis!

 

see ya somewhere!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0