my feet hurts!

Ojoj, haha gud va slut jag är, helt slutkörd, har varit i stan hela dagen med Catherine & Erik, har inte haft så sjukt kul på hur länge som helst!
Catherine ringde och väckte mig imorse halv 11, jag var rätt död, eller så var det halv 12, kommer inte ihåg, men det var tidigt i vilket fall som helst, för jag jobbade igår och somnade inte för än halv 5 ungefär!
Sen GICK vi upp till stan, det var faktiskt sol idag, så det var t.o.m lite varmt under kläderna när vi kommit fram, sen kom Erik ner, o sen gick vi till firdays och åt för en hel armé!
Efter det blev det bowling (som erik inte ville fick vi reda på) men vi gjorde det ändå, och efter det förstod vi varför han inte tycker om att bowla (han förlorade båda gångerna) sen efter det blev det laserdome, och jag har aldrig skrattat så mycket på år, dessutom var det ca 10 år sedan jag var där sist!

Väldigt lyckad dag iallafall <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0