rest in peace!

Ja, sa vi hejdå till rickipicki! I johannes kyrkan, det var ingen liten kyrka, och senast jag var där så döptes jag, så det var rätt så sjukt , 19 år senare, i alldeles fel omständigheter!3 dödsfall inom barndomsvännerna på ett år, rätt saftigt så nu hoppas jag att "gud är färdig med att ta dem bästa" som prästen ungefär sa, usch tycker inte om det där bibelsnacket :/ men det var iallafall en fin begravning, lite lång kanske, men det var fint! Jätte god mat efteråt också, och sen blev det vidre till HAI på davidshall, pappa bjöd och jag, eva, eva & catherine fick beställa vad vi ville, sjukt mysigt att få prata ut! Sen var ju jag självklart tvungen att åka till jobb, mindre skoj! Det började med att atif frågade varför jag hade klänning på mig, och sen bröt jag ihop, och fick stämpla in en halvtimme för sent :/ men Tom var snäll o lät mig stämpla senare! Tiden gick sjukt fort idag & jag och piere fick springa till tåget, och nu är man hemma, och jag ska ta av mig den här jävla klänningen , som jag har haft på mig sen halv elva imorse! (hatar att ha klänning)

Imorgon blir det heldag på stan med Erik & Catherine.


ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0