scared

Jag vet egentligen inte vad som har hänt dem senaste två veckorna, jag har blivit en helt annan människa känns det om, och jag känner att det är både positivt & negativt, egentligen kan jag väl säga att jag inte riktigt vet vad jag håller på med. Jag brukar gå upp tidigast 2 på eftermiddagarna , och denna veckan har jag gått upp absolut senast 1? Jag är själv chockad! Visst jag har skaffat hund, men jag har fan varit ute och gått utan honom också, bara lyssnat på mp3n, och tanken med det har väl egentligen vartit att jag ska tänka lite, men det känns inte som om jag har fått det gjort heller.
Vill egentligen inte att allt ska vara så här frustrerande vid denna tiden vid året, allt är lagom frustrerande ändå vid jul, speciellt nyår.
Det känns som att det blir ny visa varje dag, men ändå inte, det känns inte som om jag gör någonting annorlunda överhuvudtaget, jag vill göra något annorlunda, jag vill inte jobba på mc donalds med, fast jag har så sjukt jävla roligt där så vill jag inte vara kvar, spec inte nu när det är vinter, finns ju inte ett skit att göra, det enda man gör är att kasta pommes och pickles på varande, iof är det rätt kul, men seriöst ? jag är sjukt trött på det, men vad fan ska man göra istället!
Dessutom känns det så sjukt tråkigt, jag ska iof vara sjukt glad att jag har jobb, kompisarna har också jobb, men det är alltid så när jag är ledig jobbar dem eller pluggar eller vad som helst, o när dem är lediga så jobbar jag (jag pluggar ju absolut inte) :)

Idag t.e.x bestämde jag mig för att bada (inte i havet) utan i badkaret som jag inte har badat i, och jag har bott i min lägenhet i 2 år, men det bestämde jag mig för iallafall så jag satte mig där o tänkte att jag kan ju inte bara sitta för då får jag spel (dem som känner mig förstår vad jag menar) för jag kan inte sitta ner och inte göra någonting, för då blir jag galen sen. Men jag satt där och bestämde mig för att börja läsa Linda Rosings - den nakna sanningen, och den var sjukt bra, och jag läste halva boken när jag satt och badade. När jag väl bestämde mig för att gå ur badkaret hörde jag massa bubblande och märkte att hela golvet var fullt med vatten, för jag tappade ur vattnet alldeles för fort, haha det var sjukt kul faktiskt, så jag skrattade lite för mig själv och tänkte att ibland är det tur att man bor själv, leffe skulle blivit galen på mig om han sett det ;P
Sen satte jag mig lite vid datorn , och fortsatte läsa emellan åt, och nu nån timme senare har jag läst ut bokjäveln och har ingen aning om vad jag ska göra =/ har sjukt tråkigt, och ingen rolig är inne på msn och jag vet inte vart jag ska ta vägen!

Så jag var tvungen att skriva av mig lite =/

 på denna bilden är jag 15 (tänk på det) 5 år senare,  :) har inte förändrats !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0