you suck!

"I said I’m not coming back, it’s it
You fooled me once but you can’t have that ego turning
Just too bad for you, that when you had me
Didn’t know what to do, She’s over you

Cause you had a good girl, good girl, girl
That’s a keeper, keeper
You had a good girl, good girl but
Didn’t know how to treat her, treat her"












03.06, och jag kan inte sova, inte för att jag ens har försökt, men jag var skitrött precis, men är det inte nu längre, vad hände!? Tänker alldeles för mycket innan jag ska sova, det är sjukt drygt, ska börja få allt tänkande gjort på dagarna istället.. Sitter och funderar varje dag om jag ska börja plugga eller inte, jag vet ju inte vad isåfall, och varje gång jag frågar folk som pluggar så vet jag inte ens vad det betyder, det är ju helt sjukt, genus, internationella relationer, alltså va fan är det för jävla piss?
När man hör det blir man inte alls lika sugen överhuvudtaget, det låter ju helt sinnessjukt, nej det får nog bli jobb för mig ett tag till tills jag vet vad jag ska hitta på! Just nu är FRUSTRATION det största ordet som ekar runt i mitt huvud !




btw, you suck!



Kommentarer
Postat av: Nicolle

hey (: fin blogg, spana gärna in min och min tjejkompis blogg och lämna en kommentar!

Vi brukar ge massa tips, musik och annat jitjat.. just nu så har vi skrivit ner tips om hur man går ner i vikt snabbt och hälsosamt!

peajs

2009-11-17 @ 03:54:16
URL: http://flyfolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0