Christmas time!

Ska det vara så jävla svårt!


Jaha, då var det inte många dagar kvar till Julafton och ja det ska bli väldigt skönt att få slippa jobba några dagar och bara ta det lugnt :) För jag är rätt trött på det nu faktiskt, jag hoppas att jag kommer att tycka det är kul att plugga annars vet jag inte vad jag gör, för jag orkar egentligen inte alls den här branschen längre, kanske borde satsa på Hotell istället för Restaurang för detta dödar mig. Vart man än kommer så är det ngt som känns fel, dock trivs jag bra på mitt jobb nu men jag vet inte om det är de jag vill göra, och det känns som d är dags att tänka på det nu om man vill plugga, för jag orkar inte sitta i 10 år och plugga till något jag inte tycker är särkskillt skoj!
Efter jul är det iallafall Nyår, högtiden lilla Emmelie inte alls tycker om , men detta nyår kan bli kul, först nyårs firande med familjen Nilsson och sen bär det fan i mej av till Egypten! Det känns helt sjukt att jag ska till Egypten!
Hoppas verkligen det blir en skön semester!
Just nu vill jag bara vara hemma och mysa med älskling och inte gå och jobba!
<3 Linus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0