In my head, I see you all over me!

det finns gott om idioter på mc d!

usch det ska verkligen bli superskönt att få lämna det stället, jag hatar det så mycket och det är väl inte toppen att åka 40 min varje dag till ett ställe som man hatar mest på hela jorden?! Tyvärr gick det så långt att jag var tvungen att använda handflatan för att få stopp på skiten, för säga upp mig vill jag inte göra, för det känns dumt nu när dem har kris. Och det där jvl trainee teamet vill jag inte vara en del av så lika lönt! Dags att börja söka nya jobb, får se om jag har lyckan att hitta något annat utom att flippa burgare & lukta fettiga pommes varje dag!
This is sooo stupid! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0