my anger reigns

'Til everything burns
While everyone screams
Burning their lies
Burning my dreams
All of this hate and all of this pain
Burning all down as my anger reigns
'Til verything burns




Usch, nu är jag faktiskt lite små trött, började 8 imorse, och jag sov väl inte riktigt som jag skulle kanske, men jag var faktiskt sjukt pigg imorse, och jag hade öppning med rätt roligt folk :) Men fick sluta 12 iallafall haha, så det var skönt, för att vara där till 16.30 med personen jag verkligen inte tycker om så jätte mycket just  nu kändes inte alls lockande! Det var tur att jag jobbade med dem jag jobbade med, för annars hade det blivit en mycket aggresiv dag, och jag kunde knappt kolla på människan fast jag bara jobbade med honom i 10 min, så det var lite små jobbigt! Ledig ikväll iallafall, men imorgon är det jobb, ingen close slutar 06, så det är ganska chill !

NU har jag faktiskt kommit underfull med att jag ska skita i detta jävla letandet efter en söt liten pojke, för det finns ingen som är potensiell och dem man tror är fina små pojkar visar sig vara sjukt jävla tröga i huvudet eller så har dem beslutsångest, haha helt sjukt faktiskt (: vilken jävla värld vi lever i !

 


Welcome to my truth, I still love <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0