Egypten 2011

Usch va det känns jobbigt attvara hemma, detta är inte alls kul, känner mig allmänt deprimerad och ledsen, att gå av planet idag och känna kylan var inte alls någon rolig känsla, det var hemskt tråkigt! Det har varit 2 underbara veckor samt hemska veckor, solen har varit underbar, och det känns så konstigt att för några timmar sedan satt man ute på terassen på hotellet och njöt av solen sen några timmar senare sitter man hemma och nästan gråter över att man sitter här.  Jag har absolut haft det väldigt roligt och haft det riktigt bra, och det har fått mig att tänka lite, men det har andra också gjort hela jävla resan, och jag har känt mig, värdelös, äcklig, oönskad & totalt självmordsbenägen!
Jag trodde det skulle vara underbart att komma bort från denna staden och allt som händer här, men just nu vet jag inte, självklart har det varit underbart men samtidigt väldigt jobbigt, och jag har nog fällt en & annan tår, haha om man ska minimera det lite! Men sånt är livet tyvärr, hoppas bara att allt faller på sin rätta plats.
Tur man fortfarande har lock för öronen! =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0