Beroende

wiie =)

Mjo, det kan man väll säga att jag är, och jag vet inte vad jag ska göra åt det. När man oftast annars är beroende av en drog och man känner att man börjar  bli alldeles för mycket, då lägger man av. Men vadå jag kan inte lägga av? Det skulle innebära att göra slut? Men jag får ju försöka lägga band på mig själv. Men är det konstigt att man vill vara med den personen som gör en till den lyckligaste i hela världen & som älskar en, är det så konstigt att man vill umgås med den personen hela tiden, nej? Jag tycker iallafall inte det, men om han inte samtycker blir det svårt. Jag känner att jag är för beroende, paus funkar inte, göra slut vill jag inte. Jag vill bara inte vara så beroende, speciellt inte när han inte är beroende själv. Detta är otroligt jobbigt, speciellt när pappa drog upp en sak, jag har sagt att jag inte vet vad jag vill göra, men samtidigt finns det mycket jag vill göra efter skolan, men jag kommer inte våga göra det, för jag kommer förlora både pojkvän & kompisar. åh nej, pojkvänner väntar aldrig på sin flickvän om hon reser bort typ längre än 2 månader, så det funkar inte så. Men om han åker bort, lumpen t.e.x så kan jag vänta hur länge som helst, han kommer ändå kanske hem på helgerna, men om man ska utomlands o jobba så är man borta den tid man är, och då funkar det inte så jävla bra. Jag är beroende, och jag vet att han inte är det. Men va gör man? Det blir inte alltid som man tänkt sig & vill ha det. Det är farligt att bli för beroende av en människa, speciellt när det inte känns som om den personen är lika beroende själv, eller ifall man nu skulle bli sårad, blir det tusen gånger värre än om man inte skulle vara beroende. Det kanske är det folk försöker säga en hela tiden, att bli inte för beroende, älska inte någon för mycket.

va gör man? eller så är det bara jag som är så jävla beroende av någon i hela världen .

Vad gör man om man tvivlar på alllt i världen? Vad gör man om man är osäker på sig själv & andra? Det finns inte mycket man kan göra, man oroar sig, men ingen håller med. Jag håller på att bli galen.

Jag älskar honom så jävla mycket, han är det nästa som hänt mig på så jävla länge. Jag vill ha kvar honom, jag vill inte förlora honom, är det en tjej som ens kollar på honom så har jag lust att döda den personen. Ingen ska ens  få försöka ta honom ifrån mig, för han är min & han gör mig lyckligast i världen. Han är det vackraste jag vet, det finaste jag vet, den snällaste jag vet, den sexigaste jag vet, den underbaraste personen i hela världen. Nu ska jag till honom =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0