Idiot

wiie =)

Omfg, den människan borde faktiskt ta och skaffa sig ett liv, börja banta, noppa ögonbrynen, noppa näshåren, köpa nya kläder, klippa håret & börja tvätta håret för det första. För det är så patetiskt, bara för han är så äcklig och inte kan få ett eget liv, inte ens en tjej =/ Fast det är inte konstigt att han inte kan få en tjej iof .  Du har förstört en del, och nästa gång du störar dig så kommer jag fan lappa till dig, jag kommer få skiten för det, men jag bryr mig inte, du ska fan inte hålla på med mig. Och jag tänker fan inte ignorera det, för du kan inte sluta, du är störd du behöver hjälp. Ibland är du hur rolig som helst, ibland är du bara för invalid =) tyvärr.

Igår hade jag och älsklingen 7 månader men vi bååda glömde det typ, haha kanske var för bakis för att komma ihåg det =) haha, men ja jag kom på det iallafall =) JAG, kom ihåg det <3  Har varit ganska mycket bråk idag, och jag kan säga att jag orkar inte hålla på så längre, jag orkar inte. blir det ingen bättring så drar jag. Om jag kan, jag kanske vill men det är inte säkert att jag kan =/  Älskar dig och jag vill att det ska funka, men jag försöker göra så att inte andra personer ska förstöra mellan oss, men ja vill du det så varsegod, du har inte visat någon motvilja hittils så det är kanske dags att visa det. Du bör göra det <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0