before

before

Det känns skitkul att du gör såhär, när vi träffas IRL så är du hur jävla glad som helst mot mig, jag gjorde t.o.m en mycket dum sak för att impa på dig, visst låter det dumt! Det enda jag vill är att vi iallafall ska kunna prata med varandra, men enligt dig slösar jag bara bort din dyrbara tid? Jag förstår fortfarande inte vad jag gjort dig, jag ska försöka bättra mig, jag kan göra allt, för jag behöver dig, och jag har verkligen insett det nu! Men tydligen så finns det ingenting jag kan göra för att du ens skulle kunna förlåta mig, du sa att du inte hatar mig, men det gör du?! Du kan bara inte erkänna det för dig själv att du gör det ! Du kanske inte tror att detta tog hårt mig att du stack, men fyfan va det gjorde det, jag kunde inte ens säga till pappa att vi blivit ovänner för jag skäms för mig själv, hur jag kan göra så mot en vän som betytt så mycket, betyder kanske jag ska säga!  Om du bara hade kunnat säga vad som är problemet , och vad jag gjort så skulle det bli mycket lättare =/   (F)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0