Calläää

CalläääMe

Älskling älskling, du betyder så jävla mycket för mig, du är så jävla underbar och jag vet inte vad jag skulle gjort utan dig, du gör mig lycklig & glad på alla möjliga sätt =) Det har varit skittråkigt i skolan nu dom här dagarna när du inte varit där, finns ingen rolig att prata med eller så, jag är så van vid att vara med dig hela tiden och kunna krama dig precis när jag vill, men det har jag inte kunnat på tre dagar, och det har inte känts så kul, speciellt inte när du legat hemma och varit sjuk flera dagar! Men du har ju iallafall haft tid att spela cs, så nu kan du inte klaga på att du inte kunnat spela cs om dagarna, för det har du gjort ganska mycket nu va?  Jag hoppas att vårt förhållande kommer bli mycket bättre än va det är, för det är lite spänt, med lite småbråk varje dag, och paus kommer aldrig att funka, då kan man lika gärna göra slut, för det är så fattigt så det finns inte, sen göra slut gör väl inte saken bättre om man älskar varandra, ellerhur? Utan man får väll försöka kämpa lite istället kanske =) Men jag älskar dig över allt annat och jag kommer aldrig lämna mig, så jag hoppas inte du lämnar mig =) älskar dig calle <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0