Mojs

Det finns saker som bara gör mig så jävla irriterad och att jag inte kan prata om det, eller att det måste vara exakt en viss person gör mig ännu mer irriterad & snart helt galen! På msn hade jag kunnat snacka om det med vem som helst, men det vill jag inte, det känns bara fattigt & telefon likaså! IRL, då måste det vara en viss person, som man kan prata med, som bara lyssnar utan att kommentera eller liksom bara vara tyst och lyssna, kanske trösta, komma med råd, som är passande då såklart! Men när det inte går så blir jag bara ännu mer galen .
Psykologer gör bara hela saken värre, och att folk ska tycka synd om mig, det vill jag inte det heller, jag vill inte sitta och vara ledsen och så tror folk att jag är självmordsbenägen, jag vill bara prata med nån för fan, men det måste vara nån speciell, hoppas jag hittar den personen, och hoppas den personen förstår mig, för jag förstår själv inte vad det är jag irriterar mig på.
Ibland är det en person, en grej, ett ställe, en situation eller bara helt enkelt mig själv, fan måste skärpa mig asså :/


jag älskar dig calle, du är mitt liv, utan dig hade jag varit n0ll =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0