omtanke




wiie =)


Varför får jag den jävla känslan hela tiden? Att du inte bryr dig! Hela tiden slår den tanken till i mitt huvud, plus att det slår till ibland att du inte ens älskar mig längre, varför får jag den hela tiden? Det måste vara något du sagt eller något du gjort som gjort så att jag tänker så?! Men jag kan inte komma på vad! Jag har ett t.e.x idag, jag ska ju dit imorgon, trodde faktiskt du skulle fråga om du skulle följa med, men inte ens det, istället säger du, "haha, du får gå upp mycket tidigare imorgon" jätte skoj att höra! Du är en del av problemet. Du är 50% delaktig i det hela, om man säger så, så är det ditt fel också, eller vad man nu ska säga. Istället säger Dijana, jag kan följa med ifall du tycker det är obehagligt, tack =) äntligen någon som tänker lite iallafall.. Jag hade väldigt gärna velat att du hade frågat ifall du skulle följa med, men tydligen så är det något som skrämmer pojkvänner? varför?

gush =S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0