Yeey

säämlan

Partyparty, =) Ikväll ska lilla jag då ha en litta fest hemma, och det ska bli skoj =) hoppas jag iallafall! Man får värma upp innan veckan innan lovet då man är hemma en hel vecka, jävlar va festande det ska bli då =) Vi kanske t.o.m. ska laga lite mat, och ja det är ju våra speciallitet då , laga mat alltså =) Drinkarna sköter jag, bartender på hög nivå, kanske inte nu, men ska bli =P  Nää, men jag hoppas det blir en lyckad kväll iallafall, och vi ska nog käka tacos, det lättaste godaste & lätt bästa innan fest, förutom att man kanske blir lite för mätt =) Men först ska jag och calle på kräftskiva, men ja det lär ju inte jag bli mätt på, så jag tror jag sparar mig till tacosen =) det känns iallafall så =)  Jag hoppas det blir lyckat iallafall ....

puss  & kram häng dig i en julgran =)


Kommentarer
Postat av: emmelie

jääävlar va feeeeet jag ser ut att vara på den bilden ;) haha, checka armarna =D

2007-02-02 @ 10:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0