My Own

Ja, det var ett tag sedan jag skrev i min blogg, haha så det känns lite wierd att sitta och skriva i den igen =) Men ja, har iallafall flyttat hemmifrån nu, 1 dröm har gått i uppfyllelse, so many more to go! Men det får ta den tid det tar, jag är iallafall glad att kunna se att jag kan klara mig själv, haha =) Inte för att jag varit ensam i min nya lägenhet såå många timmar, men det kan vara skönt att vara ensam också =)

Har börjat praktisera också, och det blev Hilton, och jag kan säga att jag både HATAR  & ÄLSKAR DET STÄLLET, ibland kan det verkligen vara förjävligt och man vill bokstavligen döda alla man ser o hör, för att alla är så sjukt barnsliga och omogna ibland så det är sjukt =/ haha och ibland är det verkligen kaos, slagge o sånt i köket så polisen kommer, ahha, då måste det fan vara något fel =) Men bara 6 veckor kvar, sjukt skönt iallafall ;)


Nu orkar jag inte skriva mer =) Ciao.




image16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0