Negativitet

Idag har varit en sjukt konstig dag, imorse åkte jag bussen o tänkte att det var konstigt att man aldrig såg honom vid centralen, då ser jag honom! När jag gick från skolan idag tänkte jag att det var längesen man såg honom på värnhem, då såg jag honom också, ganska läskigt!
Idag har vi varit i köket och ska vara det hela veckan sjukt drygt, men ganska chill, har gjort samma sak i typ 6 timmar idag eller va det blir. :) sjukt chill =) och Olle lilla har varit jätte trevlig idag, han kan faktiskt vara väldigt snäll & trevlig!
Men även om dagen har varit ganska najs är jag ändå så sjukt orolig över saker, och det får mig att må sjukt dåligt! Tiden går så sjukt fort snart har halva Mars också gått och då är det fan ta mig April, sen är det Maj och då fyller jag år, en månad ca efter min födelsedag tar jag för helvete studenten och slutar skolan, och då har jag gått i skolan i 12 fucking jävla år, och ska inte gå det någonsin igen, om jag inte får hjränskakning och söker in till Universitetet som verkligen inte är ett alternativ just nu. Det enda pappa gör är att tjata om vad jag ska göra när jag gått ut skolan, fan vet jag, ´jag har ingen aning om vad jag vill bli eller någonting, jag vill inte jobba som kock, men jag hade kunnat göra det i kanske max 2 år för att tjäna lite pengar, men sen blir jag nog sjukt trött på det. Speciellt nu när man vet hur det är på vissa arbetsplatser vill jag bara kräka över det. Det känns som om jag börjar komma i den där lilla svackan igen då jag inte orkar bry mig, men verkligen måste! Jag orkar verkligen inte med det igen..

Men snart är det fan ta mig lov, och tiden går fort om man kämpar så det är iallafall det jag ska göra. :) Nu ska jag boka teorin för fucking fjärde gången. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0