Ge inte upp, ge tillbaka!

Ibland blir jag bara så jävla trött på mig själv, jag hra alltid sagt att jag inte ska ta någonskit från någon, och nu den senaste tiden har vissa gjort mig så jävla besviken, men jag har bara suttit där o tänkt en jävla massa men inte gett tillbaka, nu menar jag inte en rak höger (men i vissa fall skulle jag visserligen vilja göra det) men ändå!
Jag bara sitter där som en död katt o tar alltihopa, va fan är det me mig? ...... gör mig besviken hela tiden och jag tar det ändå fast ..... säger att .... ska bättra sig, men jag tar det fan ändå, vadå förstår ....... inte!
Ibland är det som om ..... tror att .... är så jävla perfekt inte gör så mot folk, men damn right vad ..... har fel!
Jag tror att .... sitter och ljuger mig rakt upp i ansiktet, och har jag fel så ska jag bevisa och erkänna att jag har det, men jag tror fan inte det! Jag är så jävla trött på det här landet, människorna , malmö stad, allt! Det är så jävla deprimerande att bo här så det är sannslöst!
Funkar inte det här ska jag inte lita på någon, inte vara med någon, inte prata med någon om sådana saker som jag är osäker på om jag vill dela med mig! Usch, jag är så jävla trött, jag vill bara bort!!!

Måste få ett slut på dert här, för såhär deprimerande får det inte vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0