blogg.se

Jag gick in o kollade min blogg en dag, sen nu är jag helt fast vid att skriva nästan varje dag! Va fan hände där?!
Har varit och fikat med lillsyrran och hennes kompisar idag, det var kul tills vi började bråka like always, och sen så var det -100 ute, så det var inte alls skoj att åka hem för det var svinkallt, sen efter det har jag städat i 2 h, wiie jippie, inte alls kul, och nu sitter jag här och deppar över livet, vilket liv!?

Vädret är sjukt deprimerande även om man sitter o fikar i 2-3 h :/ Hade hellre jobbat faktiskt, ska försöka få så mycket extra tider som möjligt, så slipper man sitta hemma & uggla och vara miserabel över sitt liv!

 

ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0