frustration & feber!

Frustration & feber inte alls någon bra kombination överhuvudtaget, sjukt drygt faktiskt om jag ska vara helt ärlig, har känt mig sjukt irriterad & frustrerad dem senaste två kvällarna, vet inte vart jag ska ta vägen, allt känns bara så sjukt tråkigt & deprimerande! Var på utbildning idag, de var kul fast jag kände mig lite små irriterad, det känns som det var sån dag idag & igår att jag bara var småirriterad hela tiden, och det orkar jag inte.. Jag stör mig på småsaker som aldrig jag ens skulle lägga tid på att störa mig på annars, helt sjukt, vet inte vad det är med mig?
Jag har fått lite fler tider på jobbet, men det känns fortfarande drygt att åka dit, att vara där är skitroligt, men att åka dit är det drygaste som finns, blir så sjukt trött på tågen som är sena hela tiden..
+ att jag måste söka något annat jobb, som timanställd kanske, men är orolig över att det kanske kommer att krocka med danmark och allt blir bajs!
Det hade varit sjukt kul att åka bort ett tag, men det har man ju varken tid eller pengar till.. Får ta det i Februari, eller satsa på Las Vegas med Vemma i Januari! Jag hade behövt ha en förändring som min pappa säger, men vadå för förändring, hur ska jag förändra? Börja träna, jo visst men fan inte själv.. sjukt tråkigt, annars kommer jag inte på någon förändring, fast jag vet 1000 st iof!
Nu ska jag verkligen satsa på V för det är ju en förändring, det kommer vara kämpigt i början, men det finns så mycket hjälp jag kan få, så varför inte bara sätta igång, och det har jag bestämt att det ska jag göra IMORGON!
2 pressar i helgen, det ska jag kunna fixa hur jävla snabbt som helst :)


<3 seeya, dont wanna be ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0