Hemma bra, men borta bäst

Usch, jag är så sinnesjukt trött på malmö nu så jag hade kunnat ta mitt eget liv, hatar det, samma människor, samma sak varje jävla vecka (no ofense till mina vänner), samma uteställen, blir fan ta mig galen! Men ibland kommer man ju från malmö, visserligen inte så långt, bara till Köpenhamn men det är sjukt jävla skönt det också (: Men hade velat åka ännu längre bort! Idag har jag bestämt mig för att jag tänker åka skidor i vinter, bryr mig inte om någon vill följa med eller inte, jag ska åka mina jävla skidor så det skriker om det, har inte saknat något så mycket som skidåkning!

Nu hade jag inte mer o skriva :S


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vi planerar ÅRE i februari! vill du följa emd ?! =D

2009-10-29 @ 16:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0