Hide and seek

Oj, det var tag sedan man skrev i den här lilla bloggen! Sommaren har varit och nu kommer den deppigaste tiden på hela året, hösten, jag hatar det, ibland kan jag nästan känna mig självmordsbenägen av att bara kolla ut ur mitt fönster =/
Fortarande stuck på Mc D, men det gör inte så mycket, är faktiskt roligt och folket man jobbar med är roliga dem också, och man får bra lön så varför inte stanna, kanske aldrig får såhär skoj på ett jobb igen!

...Det gick som det gick mellan ..... o mig, men det var inte så chockerande, ibland är de bra att vara alldeles för lika, men i detta fall gick det inte så bra! Men jag är lycklig för det ;)

Kom precis hem från jobb o klockan är 03.42, usch jag har vänt på dygnet helt knas, detta kommer inte sluta bra!
Nu blir det Gossip Girl och cola zero!!



Imogen Heap - Hide and seek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0