blää!

du håller mig igång!



Fan jag orkar verkligen inte jobba idag, är inte alls sugen, var inte alls sugen igår heller, jag vet inte hur jag ska förklara det men det kändes bara som piss, och just nu känner jag mig bara stressad, det är inte skoj att gå från jobb till jobb, pendla o sen pendla igen! Det gör mig inte alls motiverad, och jag vet inte ens om jag trivs faktiskt, med något av det, sjukt konstigt! Nej usch idag är jag på dåligt humör och det kommer nog att synas, och det kan ju ingen klaga över för det brukar ju vissa andra visa rätt så galant så det ska nog inte bli några problem, och jag ber verkligen till gud att vissa inte är på bitchmode idag för idag så har jag bitchmode on, och det vore jobbigt om två ska ha det! Idag ska jag nog också säga vad jag tycker, like it or not, jag orkar inte iallafall, inte om man ska ha humörsvängningar som vissa det funkar inte så, och gå runt och vara glad och trevlig hela tiden funkar heller inte för vissa, så jag förstår inte hela grejen med att då isåfall ha ett jobb där man borde gå runt o vara trevlig och glad hela tiden passade just dig?! Nej , nu blir jag bara förbannad, orkar inte mer, så det får nog ta sitt slut här. ANTINGEN ELLER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0