in my head

du är dum i huvudet & jag skiter fullständigt i dig!

Detta är så deprimerande, jag är så sjukt trött på all snö, fast ändå inte, jag vill åka jävla skidor, ska det vara så jävla svårt att kunna bestämma sig, jag vill fan åka skidor?! det är väl inte så svårt!?
Vill inte sitta här i världens tråkigaste stad, med världens tråkigaste människor som inte kan eller vill göra någonting, utan bara sitta på deras feta jävla rövar o göra nada.

Dessutom har man varit sjuk i snart 2 veckor, och det börjar ta kål på mig, hatar att vara sjuk, jag är aldrig sjuk, och sen när jag väl blir det så åker man på det värsta bara för att man inte kan slita sig! Dessutom är jag sjukt glad att jag inte åkte till vegas för det hade bara gjort massa saker värre, är sjukt trött på folk som tror att dem är så perfekta och deras liv kommer att bli så perfekt, haha lycka till, ses om 20 år så ska vi se hur allt gått då!

Jag vill bara komma bort härifrån, minst en vecka..

 

ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0