history!

Det senaste jag har skrivit i min blogg är ju jätte längesen, så nu får man ju faktiskt uppdatera lite!
Just nu är det jobb på Tusen & 2 som gäller, VESPA gick åt skogen, och dit vill man ju faktiskt inte igen..
det var ju inte jätte roligt!
Men på tusen och 2 känns det bra än så länge, och jag är nöjd, och jag tror dem är nöjda med mig också!

Jag hoppas iallafall att allt kommer att gå bra :D

Förlovad är man också, det känns också bra, och om två månader bär det av till Egypten, sen får vi se hur det går efter det, men det ska bli så sjukt skönt att få åka iväg till ett varmt paradis!


<3 det var det! Dessutom också så ber jag att "Lasermannen2" ger upp, för jag vill gärna kunna gå ut !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0