"någon har ändrat status på facebook"

"någon har ändrat status på facebook"


Den dagen blev jag glad, men samtidigt sjukt fundersam, det var inte så lätt som jag trodde det skulle vara, jag blev skitglad men samtidigt riktigt chockad hur mycket jag tyckte om dig, den glädjen som dök upp trodde jag inte ens fanns. Kärlek trodde jag definitivt inte fanns, inte sån här iallafall. Jag har nog aldrig varit så rädd av att bli sårad, och jag har blivit det men jag förlät ... det var rätt lätt, för jag trodde verkligen på ... ursäkter, han sa förlåt så som ingen har bett om ursäkt förut.
Det var nog inte förän efter 1 månad jag förstod att jag var älskad, för jag trodde inte det fanns , inte på det sättet, men nu vet jag, iaf än sålänge. Jag vet inte om det var menat för mig att förstå att jag kunde bli älskad på ett sätt som jag inte trodde skulle komma, jag hade ett stort svart hål i mitt hjärta som jag inte trodde kunde fyllas igen, samtidigt har det inte fyllts ordentligt, men det är en bra bit på vägen.
Mitt hjärta kommer aldrig att fyllas så mycket som jag velat det, för den saknaden som finns där kommer jag aldrig kunna återfå, men en bit har jag fått och det är jag innerligt glad över.


Dont let me down <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0