Sommaren 07?

Nu dem senaste dagarna har jag bara varit frustrerad, jag har bara suttit i genarp och inte gjort nåonting, jag har  sån ångest att jag avbokade resan till Bulgarien, det känns verkligen piss, jag skulle fan åkt iallafall, nu kan jag ändå inte åka, för att alla sista minuten resor är ganska dyra, bara för att det är sånt jävla piss väder, och regnar varenda jävla dag =/ Igår blev jag verkligen irriterad, varje kväll ska vi bara kolla på film o kolla på film, hade jag bott här hade jag fått frispel efter ett tag, här finns ingenting att göra förutom att spela kort, kröka & film.. och hur skoj är det ! Vf åkte jag inte utomlands?!
Jag kommer ha sån sjuk ångest när jag kommer tillbaka till skolan, jag skulle verkligen behöva att åka utomlands och ha det så jävla bra, och bara slappa o slippa jävla sverige, jag hatar sverige. Snart går jag in i en vägg, enligt madde! Så madde tog ut mig på en runda igår, vi sprang o sprang o sprang och gjorde sit-ups & armhävningar och magövningar! Men jag känner mig fortfarande rastlös, det funkar liksom inte detta för mig, det funkar inte att sitta o kolla på film varenda jävla dag =/  Men här är dom iallafall vana vid det , men jag pallar inte sånt, det funkar inte för mig =) Men nu börjar det iallafall hända saker, men jag blir så sugen på öl varje gång jag inte har nått att göra, och så är det varje dag, och jag kommer bli helt galen av att bara sitta inne..

Men ikväll ska vi iallafall ut & dricka biiiira och käka <3


e älskar patrick kuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0