Åre o8

Fan vilken ångest man har alltså, ja vill fan inte vara tillbaka, känns så jävla ruttet =/ Hade så jävla mysigt & roligt i Åre, inte för att ja kunde åka skidor så jävla mycket, men det var ju andra som inte heller åkte så vi hade ju över ball =) Igår var det riktigt jävla deppigt, alla var helt jävla nere, det var nog inte många som ville hem . Iallafall inte jag.
Så mycket som jag skrattat där uppe har ja fan inte skrattat på år, alltså ja har haft så jävla skoj. Kommer knappt ihåg allt som ja skrattat åt, men alltså Tobbe & Nicolas skratt slår allt, Dennis skratt slår också allt. När Macke dansar vill man bara dö så ont i magen man får av att vika sig av skratt. Daniel (Dään) har varit så jävla underbar, alla har varit så jävla underbara. Trodde aldrig ja skulle ha så jävla kul =) Och fan va vi har festat, trodde iof ja skulle vara full 24/7 men haha, det var ju nästan så =) Vill fan skriva allt som hänt, men ja kommer inte få med allt ändå..

Kvällen då vi åkte, var det riktigt drygt att bara sitta hemma och vänta på att man skulle komma till Centralen och träffa alla och hoppa på tåget och bara sticka.. Men sen när vi satt på tåget var det lite lagom drygt för det var så sent, så man kunde ju inte festa värsta, men haha vissa var väldigt fulla ändå, så det var skitskoj. Sen var vi i Stockholm ungefär vid 7 och nästa  tåg skulle gå klockan 8 eller när det nu var. Så vi gick runt lite i sthlm, men det var inte mycket som var öppet, men vi gick runt iallafall . Sen skulle vi byta tåg, och det var tur att det var starka killar med, för min väska vägde nog 1 ton ;P Men tobbe och Axel hjälpte mig =) Sen satte vi oss på tåget, och det var fan ta mig lagom kul, fyfan va drygt det var, men jag sov nästan hela vägen tills ja fick höra H*t**R i örat ;) haha =) Sen när vi var i Östersund så fick man upp hoppet, då var det bara ca en timme kvar! Sen var vi framme och alla var sjukt ivriga sen tog vi taxi och sen så drog vi bort till huset, och alla sprang in för  att hitta ett bra rum, men det blev skitbra. Danziie Bejbi, Blomman, Erika, Cammziie & Jag =) Det var skitmysigt! sen så skulle vi ut och fixa liftkort och dem andra skulle hyra skidor. Sen åkte vi ut i backen direkt, men Moffe & Nico skulle åka snowboard för första gången och jag ville ta det lugnt första dagen så ja åkte med dem, och fyfan redan då var det träningsvärk i magen, jag skrattade så ja höll på att dö. Vi hann åka ett åk ;P haha, men det var skitskoj ändå. =)
Sen stack vi hem och sen så på kvällen stack vissa ut till Dippan och där var också skitskoj, jag blev lite för full dock, och slog sönder ett glas och dummade mig. =/ men ja det gick över.

Sjukt synd att man inte kommer ihåg exakt allt bara, men jag har iaf haft sjukt skoj, den bästa resan & roligaste jag har varit på iallafall. Vill fan o mig inte vara hemma. =)


Resan hade aldrig varit så underbar utan dig, Daniel <3 tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0